En mist, heel veel mist, want het is regenachtig en de bewolking hangt zo laag dat je in Geishouse nog net de kerktoren kon zien. Je bent alleen maar gefocust op het ontwijken van de gaten en al zou je de gelegenheid hebben om om je heen te kijken, dan zie je alleen maar bomen. Tel bij de aangegeven percentages maar 1-2% extra op door het slechte wegdek. Echt een prachtige klim. En ook voor de 2e keer kapot gegaan. Ik ben zeker blij hem gedaan te hebben!
Verder wel lekker rustig op de klim en natuurlijk grote voldoening als je boven bent. Bij het stuk na de afslag in Geishouse vliegt het voorwiel af en toe omhoog als je én de steilte moet bedwingen én de putten en gaten moet ontwijken. Zelfs mountainbikers spugen op deze weg. Het eerste gedeelte van de klim vanuit Moosch is prima te doen en loopt no vrij aardig. En ook heel pittig! Daarna neem je de afslag rechtsomhoog bij het bushokje.
Ja. Ligurien Saisonausklang in Chiavari 5.-12.09.2020Im Herzen von Uffholtz weist uns ein großes Schild auf die Auffahrt zum Grand Ballon hin. Gelegen ist er in gleichnamigen Naturpark Ballons des Vosges. tenzij je dood wilt natuurlijk.... Gisteren gereden, alle eerdere opmerkingen zijn nog steeds van toepassing. De laatste kilometer is een verademing; goed wegdek, regelmatige stijging en weg uit het bos. Groetjes Bas O.... Hier nog een keer! Twwe dagen geleden bij de Auberge wat gegeten en gedronken. Zodra je echter rechtsaf slaat vanuit Geishouse wordt het een ander verhaal. Je weet niet wat je overkomt, je vraagt je namelijk continu af of je een afslag hebt gemist, maar helaas je zit toch echt op de juiste route. Dan liever de kant vanuit Willer-sur-Thur, het enige voordeel van de kant vanuit Moosch is dat je amper verkeer hebt, maar daar is een reden voor zo blijkt ;-)!Deze klim is loodzwaar vanwege het extreem slechte asfalt icm de stijgingspercentages. 6 jaar geleden was het wegdek vanaf Geishouse al wat minder, nu was er van wegdek weinig sprake waardoor het nog veel zwaarder wordt. 11 Mo
The Grand Ballon - SW via Moosch is ranked number 2 of the Vosges. NIET DOEN! Plotseling fiets je op strak asfalt de laatste 1,5 kilometer naar de top van de Grand Ballon. Trotzdem ist er nicht der höchste asphaltiert erreichbare Punkt der Vogesen, da die Straße leider nicht bis ganz nach oben, sondern an der Nord- … Der Grand Ballon ist der höchste Vogesen-Berg (1424 m). Let op: als je er eenmaal aan begonnen bent kun je niet meer terug, afdalen is niet te doen!Pittige klim vanuit Moosch, met name vanwege het wegdek. Het wegdek is inderdaad niet best, ik zou hier niet afdalen (tenzij op MTB). Local Legends A new way to compete on segments - coming to web soon! V. Ą. Geishouse meer gaten dan weg, even rustig om je heen kijken is er niet bij want zelfs bij de klim zou ik het op sommige plaatsen ronduit gevaarlijk vinden, vooral bij in halend en tegemoed komend verkeer is even afstappen en wachten geen overbodige luxe! Geinspireerd door de comments op deze pagina toch besloten om vanuit Moosch te gaan. Op wat koeien en herten na niemand tegen gekomen! Voor mensen die van een uitdaging houden: gewoon doen. Absolute afrader om te dalen en de wegkwaliteit is zo slecht dat een MTB-er beter tot zijn recht komt. Voor de wielrenner die al het eea heeft gezien een aanrader. Wij hebben deze kant afgedaald en dat kan alleen heel voorzichtig.Lokale mensen nemen meestal de variant via Willer sur Thur, en nu weet ik ook waarom: deze variant vanuit Moosch heeft een erbarmelijk slecht wegdek (juli 2017), je kan zelfs niet om de gaten heen rijden. Dat deze weg slecht is dat is een understatement. In het bos zie je het ook slecht. … Das liegt zum einen an den vielen Kehren, die sich schön an den Hang schmiegen. So erkurbelt man recht schnell bei rund 7 % Steigung die 8,6 km bis zum Col de Herrenfluh. 11 Mo Ik heb hem vorige week gedaan en ik heb er van genoten. Elev Difference 940m. 10 Mo
Vanaf Geishouse is deze weg geen weg maar meer een geitenpad geworden waar zelfs de locals zich niet meer wagen. Vandaag deze beklimming gedaan. Wegdek kan hier en daar wel een likje asfalt gebruiken.Lekker klimmetje! Pffffff.. Ik ben het zeker eens met de vorige spreker. Afdalen zou ik lekker via een van de andere kanten doen16 juli 2018 heb ik de Grand Ballon vanuit Moosch beklommen. Ik zou zeker niet afdalen langs deze weg, dat is ronduit gevaarlijk.
Toen ik bij Le Haag her laa3tste stukje route op kwam zag ik44 pas waar ik vandaan kwam.
If you want to climb the Grand Ballon - SW, you can find more information on how to train to climb the Grand Ballon - SW here. Ga je het nog een keer doen? Slecht wegdek, en zeer steile stukken van honderden meters tot 15%. Verder is het inderdaad slalommend kapot gaan... ;)Deze klim gedaan in voorbereiding op Cyclo L'Alsacienne. Die ging makkelijker dan verwacht, maar deze klim was totaal anders! En blij toe, ik heb echt genoten!! Het laatste stuk weg voordat je op de Route des Cretes komt is krankzinnig steil én slecht, en bovendien komen er nog steeds stroompjes naar beneden omdat het dus regent. Zelfs even zoeken soms waar je heen moet met alle zij weggetjes!
Inderdaad wel een serieus stijgingspecentage maar mijn beklimming van vorig jaar vanuit Cernay is mij veeeeeel beter bevallen.Het wegdek op de route vanuit Moosch is tussen Geishouse en de top erg slecht.
Het is al eerder geschreven, niet doen.
De weg is heel erg slecht. Op enkele stukken zeer veel gaten in het wegdek, maar als je goed kijkt kun je hier wel omheen laveren. Dit is met stip het meest slechte wegdek waar ik ooit gefietst heb. Het was wel ruim boven de 30 graden, dus dat zal wel meegespeeld hebben. Alsnog een hele mooie en rustige klim, voor wie van een uitdaging houdt. Ik ben het met onderstaande reacties eens dat deze klim zwaarder is dan alpe dhuez.Deze kant van de Grand Ballon kan zich meten met zware Alpen en Pyreneeen beklimmingen. Ingetekend op Strava, maar dan zie je niet hoe stijl de klim is en hoe het wegdek is. Zodra je voorbij de Auberge du Haag bent is het wegdek gelukkig weer prima en kun je lekker uitbollen tot aan de Grand Ballon.
Absoluut niet.Loeiend zwaar, inderdaad. It connects Cernay ( Haut-Rhin ) with Le Markstein winter sports station.
Wanda Sea Of Thieves, Calendrier Ffm 2020 Pays De Loire, La Vision Divine, Joséphine Japy Mari, Citation Populaire Instagram, Conseiller Commercial Engie Avis, Heure étoile Filante Animal Crossing New Horizon, Tbwa Lyon Adresse, Boucle Canyon Ordesa, Citations Sur La Communication Positive, Grille De Plancher En Fonte Kijiji, Initiation Astronomie Nantes, Vélo Factor Wikipedia, Gp Aragon Moto, Jour Contre Jour, Julie Voeckler Plus Belle La Vie, Revue De Philosophie, Image Png Libre De Droit, Sculpture Art Plastique, Tour De France 2010 Avoriaz, Hôtel Familial Rhodes, La Forêt Du Pilat Camping, Brida And Uhtred, Chili Sin Carne Printemps, Les Pires Blessures Du Sport, Réservoir De Parasite, Lumière En Arabe Phonétique, Météo Surf Keremma, Poussins à Vendre, Signe Astrologique Astronomique, Belle épine Allociné, Urgence Psychiatrique Paris 20, Carte Randonnée Réunion, Météo Diani Beach, Catalogue Moto Guzzi, Carte Ascension Mont Olympe, Hammam Jnane Mogador, Psychologie Des Valeurs, Circuit Maroc 10 Jours, Déguisement Pirate Homme Luxe, Total War Warhammer 2 Patch Fr, Festival Sur La Cote Atlantique, Ouvrages Hydrauliques Barrages Et Digues, Apprécier En Anglais, Felt Bike Europe, La Place Des Femmes Dans Le Sport, Ffa Résultats 2018, Peugeot 403 Cabriolet Rouge, Emploi Luçon Intérim, Derniers Avis Sur Hotel Riu Creole île Maurice, Lettres Game Of Thrones, Champion Olympique Triathlon 2016, Elasticsearch Mapping Text, Championnat Du Monde Cyclo-cross Programme, Leçon Sur Les Contraires Ce2, Prayssas Code Postal, Le Monde Magique, Flames Of Oblivion, Restaurant Bourg Saint Maurice, île Maurice En Octobre, Chef D'équipe Production: Salaire, Temps Triathlon M, La Construction Sociale De La Réalité Berger Et Luckmann, Marx Droit De Vote Des Femmes, établissement Mgen évian, île Maurice Tourisme, Plan Morlaix Pdf, Ibis Budget Pau Est, Indonésien Recherches Associées, Patrick Loiseau Anthony Perkins, Prévoyance Ag2r Invalidité, Triathlon Oise 2019, Oasis Last Album, Immobilier Biscarrosse Le Bon Coin, Ecolodge Guadeloupe Basse-terre, Sortie Rando Pyrénées, Israel Start-up Nation Cyclisme, Inondation Antananarivo 2020, Synonyme De Fixe, Vis D'archimède Prix, Dent Noire Carie, Chantal Goya Rats, Image Vélo Humour Gratuit, Ofim Ile Maurice, Hubert Reeves Camille Scoffier-reeves, Michelin : Itinéraire Moto, Ok Corral Nocturne, Insead Leadership Communication With Impact, Erikson Adolescence Et Crise La Quête De L'identité Pdf, Big Ben Interactive Bourse, Bottes Alpinestar Tech 7 Enduro, Prix Des Fossiles Au Maroc, Lêtre Et Le Néant,